6

دندونم هنوز درد میکنه, شبها دردش بیشتر میشه, اصلا چرا شبها درد بیشتر میشه؟ کسی اینجا هست که پزشکی خوانده باشه؟ من یک آدم فنی هستم, این از رشته ای که انتخاب کردم مشخصه, ولی هرگز نمیتونم حتی برای یک روز پزشک باشم, واقعا سخته, من از هرچی بیمار و بیمارستان هستش فراریم, الان جای دندونی که کشیدم رو وقتی نگاه میکنم دلم ریش میشه, حس خیلی بدی هستش... امروز یکم ناپرهیزی کردم و چیزای جویدنی یکم خوردم, الان رفتم دهنم رو کامل شستم, جای خالی دندونم رو هم حسابی تمیز کردم با آب و پنبه...دیگه جز نوشیدنی هیچی نمیخورم, اگه چرک یا آبسه کنه بیچاره میشم, هرگز دلم نمیخواد برای خودم دردسر درست کنم, پس تا جمعه هفته بعد جز نوشیدنی هیچی نمیخورم, با نخوردن مشکلی ندارم ولی واقعا دلم نمیخواد لاغرتر از اینی که الان هستم بشم, فکر کنم باید بیشتر بستنی نوش جان کنم.
نظرات 1 + ارسال نظر
کیانا یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 21:40

من دندنپزشکم عزیزم،بابا انقدر سخت نگیر ،بعد از دو روز همه چی میتونی بخوری،خودشم حاش پر میشه کمکم،فقط شب به شب با سرم شست شو و یه سرنگ تمیز کن همین،دردم داشتی بروفن هر ٨ساعت

بهترم, مرسی از راهنماییت عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.